Alla inlägg den 24 maj 2012

Av sunnymonday - 24 maj 2012 18:34

Hej!


På syslöjden råkade jag och Emma, en kompis i skolan förstöra en symaskin, kände oss väldigt smarta :) Men sen fick vi allt leka symaskinsmekaniker, och vi kände oss till slut väldigt stolta! Efter allt klagande och fixande gick vi höga huvud ifrån salen: Symaskin = Fixad!


Vad har mer hänt? Vet du? Nej, inte jag iheller! Men det ända jag kan säga är att solen steker, och jag tror att jag är gaanska varm just nu! Toppen över i:et var att jag fick gå hem i 30 graders värme från skolan, men jaja, jag vet, ska sluta klaga! Det är endån ett ilandsprobem!


Just ja! På Engelska idag trodde jag allvarligt att jag skulle börja böla, när vi såg filmen Dessert flower, så sorglig! Men det är kul att veta att huvudpersonen idag är en stor internationell modell och är en stor författare! Men kolla på filmen, den är faktiskt jättebra!


Ja, hoppas ni kommer att följa min blogg, komenterar du min blogg komenterar jag självklart din också!


Puss på er!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Här på min blogg får ni reda på allt som händer i mitt liv, och lite till! Kram!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

OM du skulle fått ett nytt djur, vilket skulle det vara?
 En kanin
 En hund
 En katt
 En häst

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards