Alla inlägg den 11 juni 2012

Av sunnymonday - 11 juni 2012 15:23

Hej!


Idag var det mästarnas mästare med skolan, och såklart vann vår klass, haha! Men brännbollstuneringen gick helt åt skogen! Men jaja, vi hade kul, för det mesta!


Jag var med i två grenar. Den ena var irländsk julafton och då skulle man springa fram till en innebandyklubba, och sätta på huvudet på skaftet och springa runt, runt, runt i 10 varv med huvudet på skaftet, man blev snurrig! Sen skulle man springa tillbaka också! De flesta ramlade, men jag klarade mig, som tur är!


Den andra grenen var att få upp bollar, ringar och freesibies upp ur en pool med vatten, utan att använda händerna! Man fick inte nudda botten iheller, men det gick väl bra. Det var faktiskt riktigt kul, även om jag blev blöt!


Kram!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Här på min blogg får ni reda på allt som händer i mitt liv, och lite till! Kram!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

OM du skulle fått ett nytt djur, vilket skulle det vara?
 En kanin
 En hund
 En katt
 En häst

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards